Ardenali benimki 3. De gecti guc bela… cok kipir kipir oldugundan uyanip uyanip agladi gecemezsek aratisma hastanesine yonlendireceklerdi… Allah razi olsun testi yapan hanim cok ugrasti emzirdim hatta bi kisminda öncesinde uzun sure uyutmadim, tam teste girmeden 10 dk once uyudu iyice agirlasti uykusu kulagin birini hemen gecti oyle olunca 2. De uyandi ben de emzirdim parmaginizi yikayip verebilirsiniz de sakinlesmesi icin insallah gecersiniz