Merhaba
Biz de tam 3 kere gittik sürekli uyumadığı için olmamıştı. 2 aylık oldu geçenlerde gittik bu sefer bantları önden yapıştırdılar o sırada uyanıktı pusetin içinde. Ağzına emzik verdim pusetin üstünü tülle örttüm sallaya sallaya uyuttum. Hiç pusetten kaldırmadılar. Bantlar da yapışıktı. O şekilde testi geçebildik uyanmadan. Siz de böyle deneyin bakalım belki o da uyur