bir_pasa_annesi ikibidikinannesi cocugun üstüne kadar kendi cıkarıp muayene ediyor severek soru sorduğunda gülerek anlayışlı cevap veriyor tersleme yok
bulutparsannesi Bizim bebeğimiz de 4 aylık. Tüm takiplerinizi Hatem hastanesinde erkan beye yaptırıyorz. Çok memnunuz. Çok ilgili sabırlı ve işinde uzman bir dr. Tavsiye ederim
Melekler Happygirl8 evet canm bende 8 ay önce Doğum yaptım o geldi kontrole sonra da beğendim enazından Başka doktora da danışıyor fikir alıyor