ikibidikinannesi Merhaba hanımlar ben Gaziantep de yaşıyorum ama bir türlü doğru düzgün kafama yatan bir çocuk doktoru bulamadım memnun kalıp önereceğiniz bir doktor var mı acaba?
gokalpkus ikibidikinannesi emek hastanesinde Mehmet Ali Bulgur canım biz çok memnunuz çok tecrübeli ve bilinçli bir doktor. yaşıda baya var ama çok iyi
ikibidikinannesi Alyaduru defalifeta bir doktora gittim aslında ama hastaneden de pek memnun kalamadım
Alyaduru ikibidikinannesi sizin tercihiniz.Ben doğumumu da orada yaptım 2 yıldır kızımın takibini de orada yaptırıyorum eşim de ameliyat oldu çok şükür bi sıkıntı yaşamadık.
ikibidikinannesi Busssss nasıl bir işleyişi var acaba çok yoğun oluyo mu 2 tane küçük çocukla uzun uzun sıra beklemek gerçekten çok zor da
ikibidikinannesi Alyaduru anladım ya ben ords farklı bir doktora gittim çok yoğundu randevum olmasına rağmen saatlerce bekledim randevusu gibi bekledim resmen
Happygirl8 Melekler biz de aynı hastanede alper gök e gidiyoruz.. Doğumda o görmüştü diye doğum sonrası rutin kontroller için de ona gittik.. biz de ahmet fatih yılmaz a geçmeyi düşünüyoruz onu çok öneriyolar diye.. 🙂
ikibidikinannesi bir_pasa_annesi o kadar iyi mi cidden ya 2 tane çocuğum var da belli bir doktor olsun ama kafama da yatsın istiyorum
ikibidikinannesi mltmylmzalms akademi hastanesinde doğum yaptım aslında murat şana gittik ilgili de aslında ama ücretler biraz tuzlu ya
bir_pasa_annesi ikibidikinannesi evet cok iyi güler yüzlü cocuklara sevecen hatta gittiğinizde memnun kalırsanız doktora deyin 1 yıllık rapor veriyor Siz söyleyin biz sürekli sizin hatanız olmayı istiyoruz bize rapor verin de veriyor onun sayesine muayene ücreti 70 sen 50 felan ödüyorsun 1 yıl gecerli
bir_pasa_annesi ikibidikinannesi cocugun üstüne kadar kendi cıkarıp muayene ediyor severek soru sorduğunda gülerek anlayışlı cevap veriyor tersleme yok
Melekler Happygirl8 evet canm bende 8 ay önce Doğum yaptım o geldi kontrole sonra da beğendim enazından Başka doktora da danışıyor fikir alıyor