TugbaAda doğumdan hemen sonra korse ve 3.ayın sonunda mekikle başlayabilirsiniz. Ben 5,5 ay oldu daha başlayamadım tembellikten ama Allahtan aşırı bir göbeğim yok. Korse kullanmıştım onun faydası oldu galiba. Kendinizi şu kadar zaman gitmez diye şartlamayın. Yavaş spor yapmaya başlayın 🌺