Gizem_ali_ahlas kimseyi korkutmak istemem her çocuk da farklıdır bunu biliyorum ama kızım 17 aylık ve tam 15 aydır yapmadığım kalmadı uyuması için, doktora bile götürdüm tahliller yapıldı kan değerlerine bakıldı çok şükür bişey çıkmadı. Beşikte salladım ayağımda salladım kucağımda dolaştım, anason rezeneli çayları içirdim,bebek arabasında gezdirdim, emzirerek uyutmaya çalıştım, ninniler pışpışlar açtım, imam olan amcama ve dayıma dualar yazdırdım, koyu renk fon perde aldım, ağlatarak uyutayım dayanırım dedim ağlamaktan küstü onu da bıraktım ve daha aklıma gelmeyen bi sürü şey denedim. Duyan ve gören herkes şaşırıyo bi bebek nasıl o kadar saat uyanık kalır diye. Eğer şanslıysam haftada bir gün belki 1-1,5 saat uyur. En son 3 gün önce ağlamışımdır sinirimden ☺️ ve her gün uyutmak için en az 1,5 saat harcarım ve sonra bırakırım. Sonuç olarak benim kız kendi canı isterse uyuyo. Plansız yaşıyorum ben, çocuk uyusun uyansın öyle gidelim diyemedim mesela hiç 🤷🏻♀️