Kızlar mrb. 2 aylık bebeğim var gündüzleri hiç uyumuyor büyümüşte küçülmüş derler ya öyle sabah 7 de kalkıp akşam 7 ye kadar uyumadığı oluyor. Şanslıysam 10 dk veya 30 dk uyumayı başardığım anlar olmuştur ama fazlasını hiç göremedim sizinde böyle bebeğiniz var mı? Varsa nasıl baş ettiniz lütfen bilgilerinizi paylaşın bırakıp yemek, temizlik VS hiç bişey yapamıyorum ama tuvalete gidememek nedir yahu valla çıldıracam 😪