Xyzt merhaba. Ben ikizlerimi 5 ay 10 günlükken koydum. Biri aşırı sevdi ve vakit geçiriyor. Artık yürüteçle minik minik geziyor , 6 aylığız şu an. Ve yürüteci kullandığından beri bariz şekilde sesler çıkarmaya ve konuşmaya çabalamaya başladı. Ben olumlu etkilediğini düşünüyorum, dilerim yanlış yapmamışımdır. Ayrıca oturma çalışmalarının 5.ayda başladığını okumuştum bir kitapta. Tabii bebek hazırsa ve ağlamıyorsa hafif hafif deneyin diyordu.