Xyzt Kendini dik tutabilir seviyeye kendini taşıyacak duruma gelmeden yürüteç kullanmayın. 6. Ayı bekleyin. Erkenden koymanız omurgasına fazla yük bindirir ve rahatsızlıklar meydana gelebilir. Erkek bebekler özellile fazla konulmamalıdır testislerinden ötürü diye biliyorum.
Bu da öneri olarak kalsın. Ben 6. Ayda koydum 2,5 ay kullandı günde 1 saat olacak şekilde. Şimdi 8 ay 27 günlük içinde durmuyor istemiyor hem.emekliyor, hemde ellerinden tutunca yürüyor. Ee tutunup kalkmaya başladık sıralar yakında bu yüzden onu istemiyor artık 🥰