Henza Yenidoğan tulumları aşırı minik oluyor, kızıma hediye olarak gelmişti çok kilolu da doğmadı kızım 2900 Gr doğdu 1-2 hafta anca giyebildi.Onda bile keşke biraz bol olsaymis boğaz kısmı sıkıyor dedik. Bence yenidoğan almayın başka model bakın illa begendikleriniz olur 🌿