Benimoykum Henza ama kuzum carter s in ki öyle genelde minik minik 🙂 Chicco dan da bakabilirsin aslında ordan daha önce uyku tulumu almadım ama zibinlar tişört elbise alt eşofman çok kaliteli oluyor zara dan da alırım onlarda biraz daha beden büyük oluyor ama tulum varmıdır bilmiyorum 🤷
Henza Benimoykum ya zarada model yok suan pandemıden dolayı pek urun sokmamıslar onlıne olarak malum 3 aya kadar olanlar sadece onlıne da oluyor chıcco modellerını cok sevememıstjm oglumdada
Deletedmom348 Henza Aynen canım öyle yap. Ben birkaç tane aldım mesela onları hiç giydirmedim çünkü çok sıcak tuttu kışın pişti çocuk
Henza Deletedmom348 ya bızım evde cok sıcak oluyo kısın ben ıcıne zıbınsız gıydırmeyı dusunuyorum oglumada oyle yapmıstım evde gıydırıp ıcıne zıbınsız en ıyısı oluyor ya
Benimoykum Henza bizim ki kız 🙂 Chicco da evet erkek için çok seçkin modeller yok ama biz geçen hafta bahçeşehir de ki AVM ye gittik çok sakin di baya boş gibiydi zara da güzel modeller vardı ama yenidoğan hiç dikkatimi çekmedi varmiydi bilmiyorum
Henza Benimoykum onlıne da oluyor genelde zarada yenıdoganlar canım bı bakayım kız ıcın olanlara o zaman bende
Mom5874 Henza inşallah canım, web sayfaları var ordan seçmiştim ama bir kaç aydır tamirde. İnstagramdan mesaj yaz inşallah vardır.
Mom5874 Henza sayfada pek kıyafet görmemiştim, web sayfalarında vardı. Sonra web sayfaya giremeyince mesaj atmıştım yapım aşamasında demişlerdi, kıyafet de bazı ürünler kalmış tulum falan vardı. O yüzden diyorum mesaj atıp sor
Dragonannesi Henza bebeğim 2-3 ay arası 6 ay carters giydi. Şimdi 4 aylık 9 aylık carters giyiyor.. kalıpları küçük oğlum da biraz büyük. Bebeğe bağlı birazda.
Henza Dragonannesi evet benım oglumdada oyle olmustu ya baya kucuk ama dedım yenıdogan bıraz gıyer dıye dusundum en azından 1 ay
Emineyilmazz Henza çok güzel ve çok kaliteli yendoğan tulumları hep oradan baya kullandım hala yeni gibi. 2.çocuğa bile olur unisex almıştım
Badeask Henza 0-3 ayı 2 ay kadar giydi diye hatırlıyorum.. 3-6 olanı da 4 aylığa kadar giydi.. gelişimi normal bir bebekti benim kuzum ne çok ne az..