Balteknem Durununannesi_ keske bir kac saat once deseydiniz manuel almazdim pahali diye dusundum elektrkli pahali oldugu icin ise yariyo eger yaramazsa yazicam pisman oldum suan
SinyorinA Balteknem o zaman bilmiyorum benim oglum yarin 3aylik olacak fazla uyuynca benim goguslerm sisiyor 🤷♀️
aleynaerva wee bayb aldim bnde kizim aktif emiyor 28 gunluk ama 2 saati gecince tutamiyir süt birikmesi oldim o yuzden aldim gunde 1 defa sagiyorum sadece oda sabah
aleynaerva Balteknem cok beceremiyorum yeni aldim zatsn 2 defa sagim yaptim sadece kizim surekli agzinda tutmak istiyir gün boyu emziriyorum zik sık sagmaya vaktim kalmiyor wee bayb mi aldnkz siz nasıl sagim yapiyorsunuz
Lemonce Balteknem çekim gücü çok iyi, göğüsü çok güzel boşaltıyor, göğsünüzün yara olacağı varsa emerken de sağarken de oluyor zaten yinede yaralar da 15 günde geçiyor alışıyor göğüs, sabretmek lazım
Balteknem aleynaerva wee bby aldim bizde ayni benimki degilde ben dayiyorum memeyi oyun yapiyo daha bana
Balteknem aleynaerva bence vakit yaratin anlyrm cok zor biliyrm ama ben sagmadigim icin cok cok pismanin
Deletedmom314 Balteknem üstüne denk geldi yani ben eee Baby manuel aldım başta herşey çok güzeldi şimdi iyi cekmiyo sütüm azaldı sandım bayadir sagmamistim sonra bı baktım elimle sıkınca süt geliyo pompaya gelmiyo napicagimi sasirdim wee Baby onermiyorum
Balteknem Deletedmom314 sıkınca tabiki gelicek sut tamamen bitmezki alin ben sagdim simdi 75 ml simdi sıktım sut fışkırdı onla kilas yapmayin bence
Deletedmom314 Balteknem 1 ölçüden sonra si gelmiyo tek seferde 4 ölçü çıkarken 1 ölçü ne işime yaricak ki benim ikisinden toplam bir ölçü bide
Deletedmom314 Balteknem demek istediğim çekim gücü azalmış kullanır kullanmaz farkettim zaten daha alalı 2ay oldu sadece emziriyorum ben mama da vermiyorum ben memnun değilim aldığım yere gondericem bı baksınlar yoksa başka makina Alcam artık
Balteknem Deletedmom314 vallah ben muchi alcaktim kalkan gibi islemi bendede var kullanmadmn bile bundan aldim simdide dun 50 cc bebegim icti simdi 75 puskurtu bende anlmdm emzirdim ama 1 saatt sonra verdim 25 fazla mi geldi anlmdm uzuldum bende 3.5 aylik bebek aktif nekafar emerse doyar xok merak ediyrm artik ben mi yanlis yapiyorum blmyrm iyice allak bullak oldim
Balteknem Deletedmom314 hastane makinesini diyolar üstte yorumlarda iyi diye bir bakin isterseniz ben bastan bilseydim bastan alirdim ne bildim ne duydum ne diyen oldu gitti akan sutlerim hep
Deletedmom314 Balteknem haklısınız hastane makinasına herkes iyi diyo öyle alayım bilemedim ki bende ilk acemilik işte emme reddi yaşıyorum bende az emiyo sagip biraz daha iciriyodum ama sagilmiyo mubarek
Balteknem Deletedmom314 benimde elim yoruluyo ama sagiyorum benimki memeyi cikariyo elini sokuyo agzina