baharkrsu kolay saglikli bir dogum diliyorum oncelikle 🥰
Krem her bebege farkli etki yapiyor aslinda. Ben once bepanthol kullandim, ek gida sürecinde ve sıcaklarda pisik daha artinca sudocrem ikisinden de memnunum.
Ben erken doğum yaptim 36 haftada, riskim de vardi ama ona ragmen mama koymadim cantama, o an mamaya güvenip emmesin bırakın diyecek duruma geldim ama 3 denemede damla damla da olsa sutum geldi sukur ve o anlik yetiyor zaten. Hastanelerin karsilarinda mutlaka eczaneler de oluyor. Belirli bi marka belirleyip esinize yada yakininiza soyleyin en son çare, 5 dk da alip gelirler. Bence tabi bu 🥰
Emzik de benm kizim ilk denedigimde almadi bidaha denedim tuttu. Biseyle.falan tatlandirmaya gerek yok alacak olan bebek aliyor, almayacak olan da bala batırsan almıyor. Bi kac kez dene sadece