Canancann Aaaboglu54 un ve nişastaya gerek yok canım incirin kendisi sütü koyulaştırıyo zaten sütlaç gibi düşün kaselere bölünce ve bekleyince kıvam alıyo
Canancann Aaaboglu54 https://www.nefisyemektarifleri.com/incir-uyutmasi-yapimi-2657705/ ben dün yanlış tarifi atmışım aslında bu tarif daha güzel şekersiz unsuz nişstasız incir uyutması deniyor. Başka sayfalarda da vardır bu isimle
NisaMomyy yarenim_1231 inşallah bendede işe yarar canım benimde emdikten sora 35 cc falan anca geliyor üzülüyorum🤦♀️Denemediğim şey kalmadı
Damla2557 yarenim_1231 merhaba sütünüzü ne zaman sağıyorsumuz Yani bebeğinizi emzirirken ne kadar sonra. Ben bir türlü ayarlayamadım o yüzden hep az çıkıyor
Eymeninannesiiiiii yarenim_1231 hemen deneyeceğim ilk defa sizden duydum inşallah faydası olur benim iki göğsümden 40-50 cc anca çıkıyor 😔
akillibidikcgty yarenim_1231 bu dahil denemeyin şey kalmadı malesef yine az sütüm var. Ama emzirmeye devam
taslan yarenim_1231 bende simdi yaptim ictim bakalim sabah ne olacak. Insaallah gelir hic sutum yok hep mama veriyorum. Cok dua edicem ise yararsa valla dua edelim birbirimize 🤲🏻❤❤