@A1s2a3m4
bu annemiz yazmıştı başka postta tarifi, kopyaladım paylaşıyorum .
Kızlar kesinlikle ve şiddetle tavsiyemdir ne seker ne un ne yap olmadan sütü artırma demiyorum kalitesini yani yağlanmasını artırmak için güzel bir tarifi buldum 2 aydır deniyorum böyle sonuc alacağımı düşünmezdim öncelikle bir kaç şeyden bahsetmek istiyorum biliyorum emzirmek muazzam ve harika Bi olay anne bebek arasındaki bağı güçlendiriyor vs burda cok posta görüyorum sütümü artırmak için ne yapabilirim vs diye emin olun sütünüzün artmasını sağlayan tek sey bebeginizin sık sık emmesi veya sık sık sağım yapmanızdan geciyor cunku sut üretimi öyle birşey ki gögüslerimizi ne kdar cok uyarırsak beyin diyor ki Haa bu bebegin daha fazla süte ihtiyacı var diyor ve üretmeye basılıyor inanın bana yicecekler içecekler sadece kalitesini artırır bol su ve uyku birde bol emzirme sağım size müthiş süt yapar emin olun ve kafanızdaki sütüm yok dusuncesini kenara bırakıp benim sütüm bebegime yetiyor yetecek diyin
İnşallah bol sütlü annelerimiz olur 🥰
Kızlar tarife geciriyorum
15 adet incir
1 litre süt
1 litre Sütü tencerede kaynat ılımasını bekle elini yakmıcak sekilde ılıdıysa 15 tane inciri ılık suda 15 dk beklet minik minik dogra ılıyan süte kat ve blenderle ez muhallebi kıvamına gelene kdar sonra kaselere dök ve üstüne tepsi kapat onun üstüne de bez kapat kısaca yogurt mayanlar gibi Bi işlem buda İncir uyutması oluyor 3 5 saat oda sıcaklığında bekleyince buz dolabına al soguyunca afiyetle tuket arkasınada bol su iç yat uyu oh mis 🥰🥰🥰❤️