Kuzumveben CeydAliEce0811 52 gunluguz 2 gunde bir banyo yapiyoruz ev kaloriferli zaten ama oturma odasinda yikiyorus kucuk bi isitici ile odayi iyice isitiyorum
Papatya53 CeydAliEce0811 evet gerçekten banyo yapınca oğlum çok rahatlıyor. Havalar sıcakken hergün yıkıyordum fakat kaloriferler yandığı halde yinede çok soğuk oluyor annem ve kayınvalidem çocuğu hasta edersin hergün yıkama diyolar bende 2 günde bir yıkıyorum
tgc CeydAliEce0811 artık 4.5 günde bir yıkıyorum klima ile isiniyoruz kapı açılıp kapanınca falan üşür diye korkuyorum açıkçası
tgc AslanDeniz bende adanaliyim 🤗 bizde 4.5gune bir yıkıyoruz evim kaloriferli olsa gün aşırı yıkardım sanırım :) klima ile sadece bir odadayiz
AslanDeniz tgc evet canım haklısın benım ev kömür odun sobasıyla ısınıyor sobanın önünde yıkıyorum ıcerısı Ates gıbı miss 😊
Can CeydAliEce0811 dört beş günde bir benimki pasaklı değiliz kesinlikle her gün yüzünü ve poposunun yıkarım kıyafet değiştiririm ama banyo yaptıramam soguk burasi
tgc AslanDeniz ayy ne kdr güzel ya soba gibisi yok dün sbh elektrik gitti akşam üstü geldi döndük döndük soba olmayinca
AslanDeniz tgc kurma sansınız Yok mu ? Ben 2 yıllık evlıyım geçen sene ıstemıyorum dıye ağlamıştım uğraşamam sobayla dıye sımdı vazgecemıyorum esım bıle şaşırıyor 😂
[silindi] CeydAliEce0811 ben hergün yaptırıyorum. ev sıcaklıgımız sabit 20-21 derece olduğu için dışarıda kar da yağsa yaptırıyorum banyosunu
tgc AslanDeniz ya bu sene odam küçük diye kırmadım bide uğraşamam dedim ama iki çocuk var hem hava kurutuyor hem usuyoruz:) seneye büyük odama geçip hemen soba kuracam
defnezeynep CeydAliEce0811 20 günden sonra hergün yaptırdım özellikle aksamlari uyku eğitimi için şimdi 4 aylık oldu hatadan 2 defa yaptırıyorum uyku egitimi için banyo çok çok önemli bence