Mltmokty Mry bende öyle düşünüyorum açıkçası bana eczacının dediğini söylim bakanlık indiirm yaptı diye ürünü toplatıp İçeriğini değiştirdik diye aynı ürün çıkarıp tekrar 215 tl yaptılar dedi
Herseycokguzelolacak Mltmokty doktorun bana soyledigi su sekilde: onceden biz karistiriyor asi karisimlarini simdi hazir olarak geliyor.tek seferde acip verebiliyoruz dedi. Yeni formuyla verdi bize de.
Liyaa Mltmokty ataşehir bölgesinde hep 215tl ve bu eczacıların ikisi yakın arkadaşımız firma devletle anlaşamamış 71tl yi kabul etmemişler ve isim değişikliği altında aynı ürünü 215tl satıyoruz bizimle alakalı değil dediler hep
aysglerdenn Mltmokty ya alavete bence benım fıkrım burdada aynısını soykedıler ama baska bır evzane 70 den verdı ellerındekını fıyatın yukselcenınduydular bence ellerındekını sakladılar 70 den vermemek ıcın pahalıya satmak için çıkardılar fıyatlar yumselınce nacizhane fıkrım bu yanı 😂 nasıl dıger eczaneden toplamadılar bu asıyıda dıgerlerımden topaldılar
Gonul_celen Mry bnde baktırdım evet Adana’da bulmak zor ama ucuz olanı gelecek bize stok girişi pahalı olduğu için 71 tl veremiyoruz firma önce depolara depolardan da bize gelcek ddi ama ben beklemek istemedim. sonra aklıma geldi özel sağlık sigortamız vardı allianz onu aradım rotayı kapsıyormuş bgn gittik Acıbadem’de yaptırdık ücretsiz.
Mry Meralice01 hangisi burda 2000 evler eczanesi yazmıştı biri aradım onlar yeni çıkan aşıydı toplattilar dedi
Herseycokguzelolacak Mltmokty valla bebegim uc aylik ve doktor kontrolunde verildi asi. Tekrar besinci ayda verilecegi soylendi. Yanildiklarini dusunmuyorum.
Mltmokty Herseycokguzelolacak gerçekten çok saçmaladı bu eczaneler tam 10 tane gezdim hepsi farklı şeyler söyledi iyimi yaptım kötümü yaptım inanın onuda bilmiyorum 🤷♀️