Mltmokty Kızlar merhaba bugün eşim yeşilköyde bir eczaneden rota virüsü aşısını 71 tl ye aldı bilginiz olsun.
Mry Mltmokty ben adanadayım nerdeyse bütün eczaneleri aradım yeni aşı 70 tl o da depolarda yok diyorlar.eski aşıyı 215e satiyorlar
Mltmokty Doruksmet ben 10 tane eczane gezdim bu aşı 19 aralık tarihinde 71 tlye düşmüş ancak olan tüm aşıları geri toplayıp tekrar içeirğini değiştirdik diyerek 215 tlye vermişler eczacılara ancak elinde eski aşıdan olanlar 71 tl ye veriyormuş 10 tane gezdim en sonunda eşim buldu yeşilköyde Ve az önce sağlık ocağında yaptırdık yani damla şeklinde ağzına damlatıyorlar
Ebruelcin Doruksmet sinir olmaniza gerek yok, bende dun 214₺ ye aldım, simdi forumda görünce arayıp 2 eczaneye sordum, 71₺ olan 1 ml mis ve son dozlarmis devami yok dedi, 1,5 ml olan 214₺ dedi
Liyaa Mltmokty ataşehir bölgesinde hep 215tl ve bu eczacıların ikisi yakın arkadaşımız firma devletle anlaşamamış 71tl yi kabul etmemişler ve isim değişikliği altında aynı ürünü 215tl satıyoruz bizimle alakalı değil dediler hep
aysglerdenn Mltmokty ya alavete bence benım fıkrım burdada aynısını soykedıler ama baska bır evzane 70 den verdı ellerındekını fıyatın yukselcenınduydular bence ellerındekını sakladılar 70 den vermemek ıcın pahalıya satmak için çıkardılar fıyatlar yumselınce nacizhane fıkrım bu yanı 😂 nasıl dıger eczaneden toplamadılar bu asıyıda dıgerlerımden topaldılar
Herseycokguzelolacak İstanbuldayim bir ezcaneye sordum 210 tl dediler. Memorial bahcelievlerde 155 tl dediler🤣 muayne ucreti haric tabii.
Mltmokty Herseycokguzelolacak hayır bakın iki tane var biri rotateq biri rorariks rotateq olan 155 eğer onu alırsanız 3 doz vurmak zorundasınız ama rotariks alırsanız 2 doz olacak
Herseycokguzelolacak Mltmokty valla bebegim uc aylik ve doktor kontrolunde verildi asi. Tekrar besinci ayda verilecegi soylendi. Yanildiklarini dusunmuyorum.
Meralice01 Depolar Masus Vermiyor.🤷♀️ Yada bazı işini bilen uyanık eczacılar kendiler 70 TL'ye alıyor ama öyle bişey yok deyip 210 TL'ye satıyorlar.🤦♀️ Bizim tanıdık eczacı olunca, biz Rotarix aşısını 70 TL 'ye aldık. Ama alamayan ve kandırılan insan çok fazla.😔
Ebruelcin Meralice01 kac ml olduguna baktınız mi, simdi aradigim eczanede 1 ml rota 71₺ 1,5ml lik 214₺
Doruksmet Ebruelcin Bilgilendirmeniz çok iyi oldu.En aZından alırken bakarım kaç ml diye.Teşekkürler.Eskiyi yüksek fiyatla satabilirler sonuçta
Gonul_celen Mry bnde baktırdım evet Adana’da bulmak zor ama ucuz olanı gelecek bize stok girişi pahalı olduğu için 71 tl veremiyoruz firma önce depolara depolardan da bize gelcek ddi ama ben beklemek istemedim. sonra aklıma geldi özel sağlık sigortamız vardı allianz onu aradım rotayı kapsıyormuş bgn gittik Acıbadem’de yaptırdık ücretsiz.
Mry Mltmokty işte yalan olduğu burdan belli çünkü ben de öyle duydum dedim siz yanlış duymuşsunuz dediler bence hepsi 70 tl lik aşıyı 215e satıyor
Mltmokty Mry bende öyle düşünüyorum açıkçası bana eczacının dediğini söylim bakanlık indiirm yaptı diye ürünü toplatıp İçeriğini değiştirdik diye aynı ürün çıkarıp tekrar 215 tl yaptılar dedi