Deletedmom388 cilekreceli Doğduğundan beri dalan roxy kullanıyorum 10ay oldu çok memnunum.Yumuşatıcı da koyuyorum biraz Bingo kuzumun kokusu pembe renk olan,çok memnunum🌸
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi SeyGar Benee onu kullanıyorum tam doldurmuyorum üstünde bir tık boşluk oluyor yinede. Derecesi kaç? Ben bazıları 30 çok lekeli olanları 60 lada yıkıyorum. Pamuklu 40 derecedede atıyorum?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi SeyGar Makinenizi temizleyin bir, filrtresini açın suyu dökülsün. Makine temizleyicisi alın birde onunla boş çalıştırın. Deterjan yerinizi sık sık temizleyin. Bende öyle bir sorun olmadı hiç.
Anneyimbeeen cilekreceli toz olarak dalan zeytinyagli yumusaticisi da ecos3 zararlı kimyasal olmadigi icin ikisindede yumusacik yapiyorlar