cilekreceli Dalin ve omo Bebekler icin sıvı kullandım, yeni aldığım yumuşacık kıyafetleri bile çok sert yaptı. Yıkayınca yumuşacık yapan deterjan biliyor musunuz kullanıp emin olduğunuz?
fanatikfenerli cilekreceli uni baby mavi kapak olanı kullanıyorum çok memnunum bebek gibi de kokuyor :) yumuşatıcı kullanmıyorum.
Betul055 cilekreceli sok marketin bebek deterjanı var sıvı onu kullanıyorum bi ara granül sabun almak istiyorum ama
Semra0716 Merhaba ben JUSTGREEN kullanıyorum çok memnunum kokusu hafif ve yumuşak yapıyor oğlumun kıyafetlerini
Serene cilekreceli duru granül lavantalı kullanıyorum. Yumuşatıcı kullanmıyorum. Hem mis gibi oluyor hem yumuşak.
Ezgixx cilekreceli Duru granül Matik kullanıyorum yumuşatıcı olarakta bingo soft canım kızım olanından çok güzel leke çıkartıyor çok memnunum🙏
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi cilekreceli dalan roxy matik, kışlık battaniyemizi yıkadığımda bile pofuduk pofuduk yumuşacık yapıyor kıyafetlerde öyle 🌼