BBM canım ben öncesinde bir miktar sağıyordum ki tazyik azalsın sonra yanyana yatıyorduk öyle emziriyordum fazla süt ağzından aktığı için boğazına kaçmıyor ve o da emiyordu. Eğer seninki memeyi görünce memeye gelince ağlıyorsa önce uyut öyle emzir bi süre sonra memeye geri döner emdikçe ve tazyik azaldıkça 5.aya yaklasınca tazyikle baş etmeyi öğreniyorlar birde ben beyaz gürültü açıyordum saç kurutma sesi emzirme yastığına koyup bebeğimi arkama iki yastık koyuyordum tamamen arkama yaslanıp öyle emziriyordum inşalllah bian önce çözümü bulursun seni canı gönülden anlıyorum Allah yardımcın olsun inşalllah