Yasamasebebim Cansudurmaz ay çok teşekkür ederim içimi rahatlattiniz ben de korktum bişeyi mi var diye
Sedaathy Yasamasebebim kundaklıyorum odası karanlık camlara flım cektık besıgıne koyuyorum pıs pıs yapıyorum uyuyor tabı 15 dakıka en fazla yarım saat 45 dk uyuyor gunduz gece sureklı kundaklıyorum cunku ellerıyle acayıp dertlı uyandırıyor kendını 🤦♀️
Yasamasebebim Fatma_FLZ bakalım bizimki de distir insAllah başka bi sıkıntısı olmasın da. Bir de kehribar kolye aldınız mi ya da duydunuz mu işe yarıyor mu acaba
Fatma_FLZ Yasamasebebim kehribar almdim almayacağım Bi yerde okumuştum Çocuğunuza sürekli ağrı kesici verdiğinizi düşünün diye Kehribar tasinda bi madde varmis vücuda geçen Araştırın derim
Drymsrl Yasamasebebim uykuyu azıtmış oluyor olmasın aynınşeyleri yaşadıgım için diyorum tabi ki başka bi şeyde olabilir o sırada uykusu gelince sakinleşmiyorlar çünkü
Yasamasebebim efelim haklısınız aslında yatarak emzirdiğimde daha kolay alıyor memeyi.. Çok teşekkür ederim bilgileriniz için 🌸
efelim Yasamasebebim Rica ederim ne demek ben bu tazyikten çok çektim meme reddinin eşiğinden döndük meğer tazyikmiş tek sorunumuz yatarak emmeye geçince sorunumuz düzeldi çok şükür☺️🙏🏻
Yasamasebebim Sedaathy kundak yapıyorduk biz de ama sıcak diye bi anda bırakmıştık baya oldu öyle de alıştı gitti biz de uyandırır diye korkuyorduk
Yasamasebebim Miyav normal gibi canım ama bi ara mercimek kadar gelmişti artık içinde birikmiş de öyle mi gelmiş bilemiyorum
_Zeynep_bebek Yasamasebebim diş sanırsam ama benim kızımda öyleydi diş desik 9aylık olcaz hala gelen yok
Kk39 efelim tazyik derken göğsünüzü sıkınca fışkırır gibimi gelmesi yoksa sıkınca süt çıkmasını?benim kızımda memeden sürekli çıkıyor emerken geri atıyor başını? Bende süt az mi geliyor acaba diye düşünmeye başladım
Fatma_FLZ masterchefiniz 4.aya girdik dişlerini sürtmeye başladı 4.ayin sonuna doğruda emerken kulaklarını çekişiyordu arada Bende kulakkarini keşfediyor sandim Dis için erken diye düşündüm 5.aya girdik uykusuzluk başladı derken bi disimiz patladı
Yasamasebebim Fatma_FLZ aa tamam canım araştırayım bi de doktoruma sorarım ona göre alırım ya da almam bakalım
Gunes05 Benim oğlumda 11 aylık şimdi yine alt dişlerinden biri cıkıyor. Son günlerde iştahı yok. Yemek yemek istemediğinde kulağını çekiştiriyor. Yeni cıktı bu da.