Deletedmom310 ben kullanmadım. Sağlık ocağının verdiği aşırı huysuzluk yaptı bıraktım. Şu an kullandığım bir demir ilacı yok araştırıyorum. Ama leke konusunda eczacı hepsi yapar dedi. Kakanın rengi değişebilir demişti ebe. Zaten yetişkin insanların bile demir ilacı kullanınca dışkısı koyulaşır. Normal yani. Ama mukusu bilmiyorum. O daha çok alerjik bebeklerde oluyor sanırım