BalOgulll Arkadaşlarım merhaba kullandığınız Demir kan ilacı markası nedir doktorunuzun önerdiği sizinde memnun kaldığınız kan ilacını adını [paylaşabilirmisiniz 🙏💐
macakizi8 BalOgulll her ikiside ocean kullanıyoruz hatta eczacıya da sordum en iyisi hangisi die kesinlikle ocean dedi
Hemanjiomluminik 03032014 bizede verdiker aile hekimliğinden çocuk kustu ne yapsam bilemedim. Tadı kötü
Batimoms 03032014 bende kullaniyorum sidefer ama bu siralar disleri karardi biraz nasil oldu anlamadim
esra0474 Ben devit kullanıyorum ama gaz yapıyor diyorlar. Benim kızım gazlı bir çocuk fakat bunfan da kaynaklı olabilir. Emin değilim
Kubralena Wellcare kullan canım biz çok memnunuz. Ve evet devit3 gaz yapıyor gerçekten bende deneyimlendik 😊
BalOgulll Hemanjiomluminik ben ocean d3 kullandım d vitamini olarak şimdi de Demir olarak onu alayım kızlar yorumda memnunmuş👌
Nazlisa Ocean mikrofer ve ocean d vitamini memnunum biara sidefer kullandim ocean bulamadigim icin ama icinde seker var diye biraktim
Nazlisa BalOgulll bir kimyaci var instagramda muhedisinoglu diye bebek urunlerinin iceriklerini paylasiyor orda yazmisti paraben yok ama seker var diye
BalOgulll Nazlisa canım benim kimyacı değil o ya inşaat mühendisi inanmayın insanları resmen kandırıryor reklam amacı
Deletedmom310 Teachermom bende newvit kullanıyorum ama çok zor iciriyorum çay kaşığıyla veriyorum heryer ilaç oluyo sizinkie zor iciyomu