GknL Ben Chicco almıştım +4 ay olanı 6. Ayda dr browns +6 yazanı kullanmıştım nedense biberondan mama içtiği halde pek içememişti. Chicco gelince daha rahat içmeye başladı hala onla devam normal bardakla içiyoruz arada da döke döke 😀
TalentedMom Mihrimah61 ben büyüktür diye düşündüm o yüzden diğer markayı aldım ama onun için de güzel yorumlar okudum başka postalrda
BirVeraAnnesi35 TalentedMom bende geçen ay aldım Philips avent in memnunda kaldık güzel baya alıştı içmeye ilk başta su istemedi şimdi içiyor
ozge3747 TalentedMom AVent çok akıtıyor ve bebeğin boğazına su kaçıyor. Mamajoo kullanıyorum çok memnunum, ucu fazla yumuşak değil ama akıtmıyor ve bebek istediği kadar çekşyor
teomom TalentedMom Chicco kullanıyorum 6aydan beri çok memnunum gece de yanımızda çok rahat dokulmuyor 7bucuk aylık kendi de alıp içiyor. Yumuşak uçlu ve sizdirmiyor
ozge3747 TalentedMom aventin biberonları güzel ama alıştırma bardağı çok kötü chicco da iyi diyorlar evet ama ben mamajoodan çok memnunum ☺️
Sarezgi Biz ilk önce chicco yumuşak uçlu almıştık onunla alıştı diyebilirim suan 1 yaşında avent pipetli kullanıyoruz
Lalin TalentedMom 4 aylıkken bunu kullandım. Hem biberon hem alıştırma bardağı başlığı var. İkisi de yumuşak başlıklar. ⬇️ https://www.bebekhouse.com/urun/tommee-tippee-alistirma-bardagi-4-7-ay-20mtmtp44708597-std 2 gün sonra 6 aylık olacak buna geçtim. Bardakla içmeye alışması açısından iyi olur diye. 360derece her yerinden içebiliyor ve ters çevirince dökülmüyor. Baya sevdi. ⬇️ https://www.gittigidiyor.com/bebek-anne/munchkin-mucize-kulplu-alistirma-bardagi-7-oz-207-ml_pdp_565375838
TalentedMom Lalin tomme tippe çok iyi ya ben biberonunu kullanıyorum su alıştırma bardağını görmemiştim
Lalin TalentedMom ben de biberonlarını kullanıyorum 😁 başka neleri var diye gezinirken denk gelmiştim ben de. 🤣
Annesirintugceuzun TalentedMom Philips aventi tek geçerim. Kızım çok su içiyor. Yetmiyor diye büyüğünden aldık daha yeni. 😅 çok sağlam ayrıca. Defalarca yerlere attı bir çiziği bile yok. 👌
kitapkokusu_ TalentedMom wee kullanıyorum ucu yumusak değil ama bayılıyor su içmeye mamadan daha çok istiyor
gokcekizinannesi TalentedMom aventin 4+ olanini trendyoldan almistim. bizim kiz biraz zor alisti ama simdi içiyor şükür. kaliteli bir alistirma bardagi