Ck_46 eski sistemdeki rota aşıları bağırsak düğümlenmesi yapabiliyordu. Ama şimdikilerde bir sıkıntı olmuyor diye biliyorum. Aşıyı geliştirmişler yani anlayacağınız. Ayrıca rota aşısı yumurta alerjisi varsa kesinlikle yapılmamalı çünkü sonuç öldürücü olabiliyor. Bizde vardı yaptıramadık üstüne rota da geçirdik. Hastaneye çok büyük korkuyla gittik. Ama korktuğumuz gibi hastanede değil evde atlattık. Sıvı kaybı yaşadığı için bol sıvı anne sütü mama ne varsa verdik. Bir haftada iyileşti çok şükür. Böylece doğal yolla aşılanmış oldu😂