Hanımlar nolur bi akıl verin 🤔 oglum 4 ay 1 günlük rota aşısının zamanı gecmis doktorumuz malesef soylememis zamanında bende cok arastırmama ragmen olur ya kimisi yaptırmamıa kimisi yaptırmıs bende yaptırmayaym diyodum geri doktorumuz yaptırın dedi sağlık ocagına gittik ordaki doktoe ben onermem bağırsak düğümlenmesi yapabilir dedi geri doktorumuzu aradık ozel bu arada sacmalamıs o saglık ocagı doktoru bazı durumlarda 8 aya kadar yaptırabiliyoruz dedi sizce?