BBM sanırım sizi şu an en çok anlayanlardan biri benim. Aynı şeyleri yaşıyoruz. Zorla emziriyorum. Saatlerce aç duruyor ancak uykusu gelince mayıştığında verebiliyorum. Ellerini yemekten bi hal oldu. 3 aylıkken başladı 5 ay 3 günlük oldu hala öyle. Ayağımda sallayıp uykuya dalıyor öyle veriyorum. Bazen anlıyor uyanıp ağlıyor itiyor beni. Ağlamaktan stresten kafayı yedim artık. Yarın kan değerlerine baktırıcam, eksiklik varsa o yüzden de yemezlermiş. Bizimki emzik biberon almadığı için mama da yemiyor. Yese amenna keşke karnı doysa. Kaç mama değiştim yok. Ne istediğini anlamadım artık nasıl besleyeceğimi şaşırdım. Yemeyen çocuğu bakmak öyle zor ki 🤦🏻♀️ Allah kolaylık versin hepimize. Bu Arada dr’um sakın ısrar etme zorlama dedi. 5 saat aç dururlar 5dk emse yeter dedi. 3. Ayından beri 6kg. Çok moralim bozuluyor kolu bacağı incecik. Allahım rızıklarını iştahlarını artırsın inşallah 😭 Gerçekten de bir süre sonra zorladığımız için psikolojileri bozuluyor. Uyanıp bakıyorki emiyor cırlamaya başlıyor çok zor bir durum ya gerçekten 🤦🏻♀️