BBM geçen bir postta daha yazmıştım sana aynı beni anlatmışsın diye. Yine aynı cümleyi söylüyorum😬iki aydır hem meme reddi hem kilo kaybı hem mama verme çabalarıyla uğraşıyorum. Gece hiçbir sıkımtı olmadan emiyor. Gündüz de emiyo ama nasıl sorma! Sürekli ağlamalar memeyi çekiştire çekiştire kıpkırmızı yapmalar, bazen memeye yaklaşırken bile kendini ağlayarak geriye atmalar. Bende şu yöntemi denedim tamamen içgüdüsel olarak. Eşim bu süreçten dolayı evdeydi çok şükür. Ağladığı an kucağına alıp poşpışlıyodu susunca mememe veriyodu hemen. Ben öyle hali hazırda bekliyodum memem açık. Tabi bu bazen 5 sefer tekrarlanıyodu sonunda tutuyodu. Şimdi çok şükür çok azaldı bu durum. Hiç kafana takma memeyi bırakacak diye düşünme çoğu bebek belli dönemlerde yaşarmış bunu. Ben geçen doktora gidene kadar bunun meme reddi olduğunu bile anlamamıştım bi sıkıntısı var diyodum ama yokmuş çok şükür