SayMyName nur_eayni_h inşallah iki sorunda geçer bebeğinizin . 💕 üflemeyi ben de deniycem herkes o şekilde geçiriyormuş
SayMyName NurNaz ben şimdiye kadar doktoruna ağlarken morardığını hiç söylemedim gelecek kontrolunde söyliycem kalbine tekrar bakmak ister belki . Teşekkür ederim cevaplarınız için
Kereminannesiii SayMyName kaç aylık bilmiyorum katılma nöbeti diyorlar. Oğlumda da vardı ilk üç ay doktorumuza anlattık katılma nöbeti dedi. Sürekli olursa çocuk kardiyolojisine yönlendirdi ama 3. Ayında geçmişti çok şükür
SayMyName Kereminannesiii 14 aylık ama şiddetli ağlamasında oluyor . Her ağLaması böyle değil belki haftada bir . Şimdiye geçmesi mi gerekiyor muş ?
Filizak SayMyName pekmez günlük bir yemek kaşıgı verilebiliyor hemşire söylemişti geçen baktırdım kan değerleri iyi oğlumun kara üzüm var onunla suyunu verebilirsin kaynatıp belki severek içer
Kereminannesiii SayMyName ara ara da olsa bir süredir devam ediyorsa çocuk kardiyolojisine görünün isterseniz kalple ilgili bir şer olabilir
Ssemass SayMyName sanırım katılmadan bahsediyorsunuz bizimde ilk zamanlarda oluyordu simdi 3 aylık olacak bıraktı cok şükür doktorunuza söyleyin mutlaka bazen normal bir durum olsada bazı hastalik sebeplerindende olabiliyormuş.
SayMyName Ssemass ya evet ben nasıl bunu es geçtim hiç bilmiyorum 🤦🏻♀️ İlk muayenede doktoruna anlatıcam :(