2balbiranne aynen öyle sık sık yapıyor iyileşmiyor ben dünden beri bez bağlamıyorum su havuzu var onun içinde kalıyor oynuyor sürekli büyük tuvaletini yapıyor havuzu yıka tekrar su doldur yapıyoruz . Ama bez bağlamayınca iyileşme oldu gibi sadece pipisi ve çevresinde var ve çok acıyor sürekli anne acı diyip ağlıyor 😭 gece de iç lastikleri makasla kestim hafifçe bağladım yok gibi birşeydi altınada alt açma örtüsü idare ettik öyle . Bende sudokrem var ama zeytinyağını hafif ısıtıp asidini aldıktan sonra daha iyi geldi gibi kreme göre