Aliiisss
benim oğlumda 17.5 aylık 38 derece ateşi günde 6-7 bez ishali var yoğun değil , pişik , iştahsızlık var uyumuyor sürekli ağlıyor . Ben diş çıkartıyor diye düşünüyorum artık tecrübe edindik biliyorum diş dönemlerinde böyle oluyor oğlum ama sizin ki böyle olmuyorsa doktora gitmekte fayda var