Mrw-95 Mukaddes34 aynı ben korkuyorumda çünkü insanlar maskesiz dolaşıp duruyor bide dışarısı iğne atsan yere düşmücek gibi kalabalık yani anlamıyorum insanları Allah’ın sıcağında hala gezmek peşindeler 😊
Mukaddes34 1ogretmenanne nerde ya daha odadan çıkarken başlıyor çabuk diye bağırmaya sonra oğlan durmuyor
Mukaddes34 Benimoykum hemde nasıl rahat olması bu durumda bile eğlencesinden gezmesinden geri kalmıyor ben evde
Benimoykum Mukaddes34 he ben o konuda dememiştim 😁 kıl tüy konusu anlamında bacaklarını kırarım öle erkek kismisi gezemez 😁😁😁😎
Mukaddes34 Mrw-95 valla çok haklısın bacım anlamıyorum insanları sanki her şey normalmiş gibi davranıyorlar
Mukaddes34 Mrw-95 ah ah birde bana sor benim koca her şey normalmiş gibi halı sahaya maça gidiyor geliyor yatıyor sonra
Benimoykum Bide şu yeni çıkan soğuk bişey varmış donduruyormus tüy köklerini dokuyormus tüy dökücü kullananiniz varmı acaba 🙄
Tubali milasmommy bende epilasyon makinesi ile yaptım komple. Bikini bölgesini ilk kez epilasyonla aldım. Emla diye bi anestezi krem var onu sürdüm uyuştu biraz aldım sonra yoksa hayatta yapamazdım. Deneyin isterseniz sizde
Mukaddes34 Tubali mantıklı geldi dur bacım ben onu deneyeyim valla bazen o kadar çok ağrıyor ki anlatamam zor oluyor
milasmommy Tubali ay canım ben lokal anestezi ile de uyuşmuyorum o yüzden o kremler bende fayda etmiyor ne yazık ki 🤦🏻♀️
Benimoykum Mukaddes34 biz en baştan eğer dışarı çıkacak hep birlikte çıkarız yada hiç cikmayiz arkadaş çevremizi ona göre az ve öz tuttuk hep öle ben evde çocukla ugrascam adam gezcek yok öle 😁
Mukaddes34 Benimoykum bacım ben İstanbul a gelin geldim memleketimiz aynı ama uzunlar burada onun çevresi var benim kimsem yok tek başınada geçilmiyor ki 😪😪😪