MuMuBu biz 5.5 la girdik 3 e sizin yine iyiymiş. Ama kilo almamış diye idrar kültürü istedi enfeksiyon çıktı ondanmis alamaması. Bise 4 saate bir emzirince sütunda azalma hissettin mi hiç. Sanki bende azalıyormuş gibi geliyor artık gece sağacağım bakalım.