Gizemre Sumoscihangir yalnız bişey farkettim dünden beri sürüyorum yüzüne kızarıklığı geçti nerdeyse sadcee hafiften kuruluk var
Eylul2018 Gizemre benim kızımın çok kötüydü bekledikçe azıyor zaten. Kalınmakta uyuyamıyordu corasatin krem aldım(pembe) locoderm krem anında geçirdi bi daha da çıkmadı zaten
Eylul2018 Gizemre corasatin pembe kullanın anında geçirir başka bir arkadaşta yazmıştı önerdim aldı bugün hafiflemiş bilginize de
Eylul2018 Gizemre bitkisel olduğu için tamamen bebeklere yapılan egzema kremi bu o yüzden 3 kere sürebilirsiniz Locodermde yüzünde üremesini sonlandırıyor. 2-3 gün kullansan yeterli zaten
Eylul2018 Gizemre içerisinde de yazıyor zaten kullanımı ben 3 kere sürüyordum 3 güne bitiyor egzema saten ondan sonra bölgesel kullanırsın
Gizemre Miracalpinannesii süt alerjimiz yok isilikte değilmiş sağlık ocağı doktoruna göstermiştim atopik olabilir dedi yanakları çok kızardı son 2 gündür üstü kurudu kaşınıyo bugün baktım kaşırken çizmiş kanatmış
Miracalpinannesii Gizemre Arada bizim de öyle oluyor bu sefer daha kötü oldu doktora getiricem de o yüzden sordum canım genelde dışarı çıktığımızda yada çok sıcaktan oluyo yani ben öyle düşünüyorum çünkü uzun süre evdeyken böyle bir şey olöuyor görünümü kıp kırmızı ve kuru döküntülü gibi oluyor
Eylul2018 habibe_omerasaf minik sivilce doluydu yüzü sonra bu sivilceler kaşıntılı oldu yüzünün her tarafı göz kapağı kulak arkası boğazına kadar yayıldı. Kaşıntıdan yatamıyordu elleri sürekli yüzündeydi. Huzursuzdu uyumazdı