Gizemre Bebeğimin yüzünde egzama var biraz mustelanın atopik kremini alması için eşimi eczaneye gönderdimdün akşam ama sadece Bebekler için normal yüz nemlendirici olanını almış gelmiş diğerinden yok demişler Buda bebeğimin yüzünü nemlendirmesine yardımcı olur mu acaba yoksa diğeri daha mı etkiliydi?
Lolita Gizemre ah bu eczacılar yok mu tabi hepsi aynı olmayabilir ama çoğu malımı satayım da ne olursa olsun modunda 🤨
Gizemre Sumoscihangir teşekkür ederim onuda aldırıyım artık bunu dün akşam sürdüm bi kez yararı yok zararıda olmaz demi
Lolita Gizemre Yok endişe etme tatlım hiçbir zararı olmaz aksine nemlendirir ama sorununuzun çözümü olmaz :)
sevcan Gizemre 3 çeşit onlar derece derece sız dediğnizi alıcaktınz cunku eczacı bana derecesını sormuştu kremı ısterken yuz kurulğunun ona gore vermstı. kullanmadysanz değiştirin🎈
habibe_omerasaf Gizemre merhaba belirtilerinz nedir acaba bizde de bir kaç gündür başı yüzü çok kabardı vücudun da var aynı seyler dün doktora götrdk seba med krem verdi sürüyorum ama baska biside sölemedi. Resmen oğlum kaşıntıdan saclarını kulaklarını çekiyo
Gizemre habibe_omerasaf yüzünde ilk önce sivilcelenme vardı sütten oluyo diye önemsemedim ama şuan yanakları çok kızardı ve kurudu kabuk gibi dokununca sebamed iyi olmadığını duymuştum daha çok yayılıyo demişlerdi bana ama mustelanın bu kremi 2 günde geçiriyormuş
Burcumira Gizemre sadece nemlendirir 2 cocugum var ikiside atopik onu açmadıysan gonder diğerinden getirsin eczane
Burcumira Maalesef buyuk kızım 4 yaşında hala öyle gunde 2 kez nemlendşrmen gerekiyor ilk bir yaşında kadar oğlum 1 yaşında onunda gogsunde hala egzama var az az