Deletedmom423 Yanlış anlamayın kahin değilim😅
ama yazdıklarınız o kadar yakup beyin dedikleri gibiydi ki nerde oturduğunuzu bilmeden direk anladım
Hiçbir dediğini dinlemeyin. Hele alerji için ilaçlar verdiyse hepsini çöpe atın asla asla kullanmayın
kızım 6 aylıkken ek gıdaya başladığında anlamıştık alerjisinin olduğunu. Direk tepki vermişti o zamanlar memleketteydim google Trabzon alerji doktoru yazdım ilk sırada yakup bey vardı. Aradım fakülteye gelmemi söyledi. Deri ve kan testi yaptı sonuçlara göre akşam muayenehanesine çağırdı.
bağışıklığı az dedi ( alerjik bebeklerin testlerinde öyle çıkıyormuş oysa ki), bir gıdayı 20 gün dene dedi tövbeler olsun dedim ne yapıcam 20 gün ne demek🤦♀️ Demir ilacı vermişti ferrum sanol ve yanında 3-4 alerji ilacı daha. Aynı sizin gibi hissettim 6 aylık bebek bunları nasıl içsin. Zaten test yapıyorum dedim bu ne ilacı. İstanbul a geri döndüm Ahmet Akçay a gittim prof kendisi. Doktorun ismini sordum internetten baktı, dedi ki bu doktor alerji uzmanı değil yenidoğan doktoru dedi. Kendini internette öyle yazmış ama değilmiş. Olsa ben tanırdım zaten dedi Trabzon da Fazıl Orhan var dedi bu adamı hiç duymadım dedi.
velhasıl bütün ilaçları çöpe atın sakın kullanmayın, her gıdayı 3 gün boyunca denemem gerektiğini söyledi.
bende Trabzon da Fazıl Orhan’a gitmeye başladım. O da bize hiç ilaç kullandırtmadı hiç hemde, mama takviyesi yapabilirsin takviye amaçlı demişti, diyet yapacaksın d vitamini demir vitamini vereceksin bağışıklığa bakmayacağım testlerde çünkü alerjik bebek düşük çıkabilir hiç önemli değil hasta olmuyorsa hiç takılma demişti
randevu alabiliyorsanız kesinlikle Fazıl beye randevu alın derim Yakup beyin alerji için verdiği ilaç varsa sakın kullamayın derim