Kendimi çok suçlu hissediyorum… kızım alerjik bir bebek kakasinda kan olmuştu diyete başladım 6 ay olacak nerdeyse diyetteyim süt ürünleri ve yumurta yemiyorum .. dün bir doktora gittim birsuru test yaptı b12 si düşük cıktı, demiri düşük cıktı, cinkosu düşük cıktı, bagisiklik sitemi zayif dedi, reflüsü zaten vardi, kalsiyumu fazla cıktı d vitaminini kullanmayı bırak dedi. Çok şekerli şeyler yeme dedi bir sürü ilaç verdi. Mamaya başlıcaz mama raporu çıkardı. Ek gıdaya başlamıştık ama çok az yiyordu mama kaşığıyla en fazla 4 kaşık yiyor o kadar az yani. Deri testi yaptılar deride alerji cikmadi kan da bakıldı onun sonucuda 15 gün sonra çıkacak. Önce farklı bir doktora gitmiştik ama o hiç bir test yapmamıştı zaten teste alerji çıkmaz diyete devam et 9 aylık olunca açarız demişti. Bu doktor 1 buçuk yaşına kadar diyet açma dedi kan olmasa mukus bile olsa o besinide kes dedi ne yapacagimi şaşırdım bebeğime o kadar çok ilaç verdi ki ilaçlara bakıp ağlıyorum çünkü alerjinin sebebinin % 70 sezeryan doğumdan kaynaklandigi söyledi ben normal doğum için gitmiştim ama korktum yapamadım sezeryana alındım şimdi kendimi çok suçlu hissediyorum… birileriyle konuşup dertlenmek istedim biraz uzun oldu kusura bakmayın 😔