3 evladım var. İkisi aldı emzik, biri almadı. Keşke o da alsaydı. Doktorumuzun söylediğine göre bebekler emme refleksi ile doğdukları için, onlar için emzik bir rahatlama aracı. Emzik almayan kızım, uykuya geçişlerde çok zorlandı. Gece aç olmadığı halde emmek için defalarca uyanırdı. Emzik emen çocuklarıma göre daha huzursuz bir bebeklik geçirdi.