Ben 1 aylıkken verdim bi çok az tuttu attı doğar doğmaz vermek istemedim meme emmesini aşırı derece etkiliyor emzik tokluk hissi yaratıyor çünkü sonra 1 ay falan emdi bıraktı uykuya geçişte verdim hep istemedi öğürdü bende zorlamadım doktorumda zorlama zaten çok masum bir şey değil emzik dedi 6 buçuk aylık hala memede uyuyor yani ben hala ver ver tutar diyenlere rağmen vermeyi düşünmüyorum bide bıraktırması var onun yani . Eğer alacaksanızda emzik bebeğiniz 1. Yaştan küçükse damaksız silikon emzik almalısınız benim araştırmalarımda hep böyle alınması kullanılması gerek yazıyordu ama tabii sizde araştırın yine derim