Bulutbey evet genelde aynı anda yapılıyor bizde 3.ayda ikisini aynı anda yaptrdık aslımda doktorumuz 15gün arayla da yapılabilir fakat yapılmışken hepsi yapılsın diğer türlü cocuk parça parça ateşlenecek huzursuzlanacak demişti çünkü ikiside cok ağır aşılar gerçekten bianda yaptrp kurtulmak en mantıklısı