Bulutbey oğlumun kendi doktoru 7-9-13 demişti, biz 9-13 yaptırdık. Üçüncü doz için konuşmadık. Bexereoyu da 14.ayda yaptıracağım bir ay sonra. 9.ayda önce kızamık aşısını oldu, iki hafta sonra da menectra oldu, normalde iki farklı aşı arasında 4 hafta olması lazım ama ilk doz menectra firmada çalışan arkadaşım ücretsiz soğuk zincirle gönderdiği için bekletemedik, ateş vs de yapmadı şükür 🙏🏻