Bizde 3 ay 3 günlüğüz. Kızım gece 12 gibi uyur 7 7 buçukta uyanır emer. Hiç uyandırıp emzirmiyorum maşallah kilo alımı fazlasıyla yerinde çünkü 😂 bizimki de 2 aylıkken başladı üzülme aksine mutlu ol canım, 3 saat derin uyusun diye uğraşanlar var. 7 saati geçirmemeye çalış sadece.