Kizlar bebegim 2 aylik anne sutuyle besleniyor kilo alimi da iyi demisti doktor bu gece 1 gibi uyudu daha da uyanmadi az once ben uyandim saat 7de bir baktim hayla uyuyor korktum bende cunku normalde 2 de uyursa 6 ds kalkar emerdi 😣 kendimden utaniyorum uyku icin bebegi ac mi bıraktım ben simdi uykum cok kötü olmuş sabaha ksdar uyumuşum 😥 nolur normaldjr diyin sizinkiler kac aylik kacta ystip kalkiyor ben gece uykusunu ogrensin diye gece kaldirmsdim alismasin falan diye de bugun cok uyumus cok korkuyorum birsey olur diye uysndirmsm mi lszim gece birkere yazarsanix vok mutlu olurum eminim doktor kontrolunde veya araştırma yaparak bilgi dshibi olsnlsr vsrdir