Nurr4646 çok teşekkür ederim, canım, güzel sözlerin için. O kadar iyi geldi ki. Haklısın. Çabuk büyüyorlar. Ama bir yandan da insan korkuyor uykusuzlaktan ola bilecek dikkatsizlikleri. Bir zarar verirmiyim, bir şey olurmu. Uykuya dalarım, Allah korusun bir şey olur diye. İnşaALLAH tez zamanda geçer bunlar da. Çabucak düzene girsin de