Ogullarinaasikanne evet. Malesef. Sorun onun kalkması değil de, burdakı bir bayan arkadaşa yazdım, bir gece saat 1 de uyandı, sabah 9a kadar uyumadı. O kadar uykusuzdum ki, artık dayanamıyordum. Sabaha karşı emme saati geldiğinde emzirdim, tabi emdiği için hareket etnedi, ağlamadığı için dalmışım ben de. İnsan artık kendine hakim olamıyor. Uykusuzluk çok kötü bir şey. Bir anlık uyandım bebişin niye sesi çıkmıyoe diye bir baktım memem burnunu tutmuş, Allahtan tam kapatmamış, nefes alıyotdu. Allah bir daha yaşatmasın, bir anlık dalgınlık nelere sebep olur. Bu yüzden kesmek istiyordum gece beslenmesini. Yardım eden yok, akşama eş gelecek yemek falan. Kendim aç kalıyorum. Mecbur bir şeyler yapıp yemem lazım. Uykuya zamanım kalmıyot ki.