nilosaydn Wolverine aynen gercekten onemlı baksana cogu anne de yaptırmıs zaten rısk almaya degmez bende en kısa zamanda yaptırcam :) senın bebıs kac aylık bu arada :) fazla yok aramızda cunkı cıgu yorumda goruyodum senı :)
nilosaydn Ozlemooo benımde bebısın 2 ay 8 gunluk 3 gun once ası oldu. valla yapıyomu bana hıc bılgı vermedı ya ınsan bi der bak böle böle kımsenın umrunda degl valla
Ozlemooo nilosaydn ücüncü ay gittiğinde yaptır cnm iki ay sonra yine 6. Aydan önce olmalı geç kalmadın🤗 haklsn demesi lzm devlet asıları dısında bu var bu ay diye bilgi verilmeli😐
nilosaydn Hunili benım bebegım ıkı aylık valla ılk hafta goturdum doktora daha gotrmedım. saglık ocagına gotryorm ası ıcın. ne blım ya koorna muhabbeti varya muayene gotrmedım cocu hıc
Hunili nilosaydn sadece ücret için örnek vermiştim götürüp götürmesenize alakalı değil yani. Ama alıyo durumunuz el veriyorsa muhakkak yaptırmanızı tavsiye ederim