Ruzgarsmomm mama kaşığı, mama önlüğü, minik kase, tabak, alıştırma bardağı su için bunlar yeterli ama mesela kaşıktan önlükten birden fazla almakta fayda var 😊
Onun dışında şuan 8 aylığız biz emiyorsa zaten 1 yaşına kadar ana öğün anne sütü o yüzden bebeği ek gıdaya boğmamanızı öneririm doysun diye değil tadını bilsin yutmayı çiğnemeyi öğrensin alışsın diye ben ek gıda veriyorum.
3 gün kuralına uymanızı öneririm çünkü ilk kez deneyecekleri için alerji ihtimali çok yüksek.
Ben sebzeler ile başladım patates havuç kabak sonra meyvelere geçtim avokado elma muz , yoğurt yumurta sarısı böyle ilerledik.
Çorba vermiyorum çünkü çorbanın yarısından çoğu su , bebeğime sebzeli su içirmek yerine sebzeleri haşlayıp ezip/blender kullanabilirsiniz o şekilde yumuşatarak veriyorum alması gereken vitamini alıyor.
Her gün yoğurt yedirmeye çalışıyorum, yumurta sarısını her gün önermedi doktorum o yüzden iki üç günde bir yumurta sarısı veriyorum