Ruzgarsmomm kisa kollu onluk alabilirsin canim cunku acaip batiriyorlar. Oioi tabak alti vakumlu oldugu icin cok kullanisli, oioi onlukte iyi oluyor. cam rende, mama termosu (biyere gidildiginde iyi oluyor) kasik.
önluk silikon yada yikanabilir tarzda oldugu zaman baya kullanisli oluyor obur turlu onluk dayanmiyor heryerinide batiriyorlar. Buharli pisirici falan ben tercih etmedim cunku cok kisa sure kullaniyorsun okdr para vermeye gerek yok diye dusunuyorum.
benim aklima gelenler bunlar 🌸