Keremozaninannesi Zeyzey2019_ anladım canım ben owli aldim cok memnun kaldim kış ayinda hic birsey örtmedim icine sadece bir zibin giydirdim hep zaten sicak bir sehirdeyiz simdi hic ortmuyorum uyurken bile terliyoruz 😁